مامانا ازمایش دیابتمه تفسیر میکنید لطفا ؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

اول باید ببینی صبحانه چی خوردی اگه شیرینیجات خوردی دیگه اون و نباید بخوری اما اگر صبحانه ات معمولی بود باید حتما تحت مراقبت باشی. واسه من از این کمتر بود بهم انسولین دادن

نیاز به انسولین داره یعنی؟؟

ناشتا خوبه، یکساعتت بالاست باید رعایت کنی

فکر میکنم قندیک ساعته یکم بالاس

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان مامان رضا مامان مامان رضا ۷ ماهگی
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهیارو تودلی🤰 مامان مهیارو تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری