خانما ازمایش گلوکز من رو تفسیر میکنید ؟🙏🏼🙏🏼🙏🏼

تصویر
۲ پاسخ

قند یکساعتت یکم بالاست

خوبه ازمایشت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین و👶 مامان ماهلین و👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هستی کوچولو🩷🩷 مامان هستی کوچولو🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد