خانما شما هم پهلو درد دارین برا چیه؟؟

۳ پاسخ

منم پهلو درد دارم تمام استخوانها و دنده هام درد میگیره صبح که بلند میشم. بخاطر به پهلو خوابیدن هست. صب بلند میشم نرمش میکنم خیلی بهتر میشه

خیلییییییی دیگه صبحا نمیتونم بخوابم بخاطر بزرگ شدن رحم هستش

بس ک ب پهلو می‌خوابم پهلو درد گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۴ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی