مامانا قاووتو ضرر داره بخورم؟

۸ پاسخ

منکع‌ از اول بارداری میخورم خداشکر چیزی نشدع بخور‌گلم‌اگ هم‌میترسی یکی دو تا قاشق بخور در حدی رفع هوس شع

من خودم آسیاب میکنم نخودچی،پسته،فندق،بادوم درختی،بادوم هندی ،مغزتخمه ،کمی عسل هم میزنم بعدگردگردمیکنم ومیخورم‌ درروزنهایت یه دونه برای وزن گیری جنین

نخوری بهتره

یه کوچولو درحد رفع هوس بخور فقط

وای قسط اوره نخوری دختر منم خیلی این چیزا دلم می‌کشه نمیخورم

گرمه نخوری بهتره

گرمه .زیاد روی نکنی عزیزم

اگر هوس کردی یه قاشق بخور
ولی زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری