۸ پاسخ

من درد دارم دعا دعا میکنم تا ۲۰ اردیبهشت برسم هرکی یه جوره 🤣

شاید دوست ندارن بیان می‌خوان اردیبهشت ی بشن دیگه 😂🥴

تاوقتش نشه نمیان این بچه های ما من دیگه کاری نمونده که نکرده باشم انقدرپیاده روی کردم دیگه پاواسم نمونده

منم همش میگم چرا درد ندارم پ من تنها نیستم 😂

🤣🤣🤣

پله بالا پایین کن ورزش کن
کمپوت آناناس هم خیلی شنیدم خوبه

دکترت بهت نگفت بری بستری شی؟

درد اینا نداری؟

سوال های مرتبط

مامان آمین کوچولو🩵🐣 مامان آمین کوچولو🩵🐣 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۲ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۸ ماهگی