۴ پاسخ

فقط بتا
۲ اردیبهشت هم ان شاءالله سونو

من که هنوز هیچ آزمایشی ندادم ضرر داره وایستادم تا تشگیل قلبش 😑😑😑

واسه اینکه بدونی بارداری ازمایش ۸ هفته هم برو واسه تشکیل قلب دیگه نمیری تا ۱۳ هفته

آزمایش بتا
سنو ۵ هفتگی
چکاب کامل تیرویید و قند و......
منتظرم ۱ اردیبهشت برای تشکیل قلب برم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا♥️ مامان هدیه خدا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری