سلام خانوما
اولین سونویی ک رفتید چند هفته بود

۶ پاسخ

منم ۶هفته و دوروز بود

هفت هفته و۲ روز

۶ هفته

هشت هفته رفتم تشکیل شده بود

۷هفته و ۱روز

۷ هفته تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله🌱 مامان معجزه الله🌱 هفته نهم بارداری
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 روزهای ابتدایی تولد