۴ پاسخ

مویز بپزه مشکل دار نمیشه؟

له میکنی میدی،یا آسیاب؟بچه من هرچی میدم میپره گلوش

میشه بگین چجوری درست کردی منم انجیر خریدم نمدونسم‌ چجوری درست کنم

طرز تهیه لطفا

سوال های مرتبط

مامان اروین و دلوین🥰 مامان اروین و دلوین🥰 ۲ ماهگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی ۱۷ ماهگی
مامان نفس و نیلا مامان نفس و نیلا ۱۶ ماهگی
مامان دلوین✨🧸 مامان دلوین✨🧸 ۱۲ ماهگی