۳ پاسخ

سلام مامانا من امروز خیلی زیرشکمم درد گرفته طبیعیه یانه ب دکترمم پیام دادم جواب نداد میترسم خطر داشته باشه

من یدونه اخر هفت ماهگی غربالگری دادم سونو،مثل انومالی بود همچی جنین بررسی شد بااینکه همچیم نرمال بود از اول البته اجبار نیست دکتر کفت میخوای بنویسم گفتم بنویس

اگ همه چی نرمال باشه ک دیگ آزمایش نداری عزیزم.سونو وزن هم دوبار داری

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا ودیانا مامان لیانا ودیانا ۸ ماهگی
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری