بچه ها بعد از سونو آنومالی چه سونوهای واجب دیگه داریم

۹ پاسخ

سونو غربالگری سوم
دوتا سونو رشد تااخر بارداری

کدوم سنوگرافی رفتی بوشهر؟؟

یه آزمایش دیابت وچکاب تقریبا کامل داری سر ۲۴ تا ۲۸ هفته
ممکنه بسته به دکترت یه سونو هم ۲۶ تا ۳۰ هفته برا رشد خون رسانی واینا بفرسته که ببینه بچه مشکلی نداشته خونرسانی از جفت به جنین خوبه چون ۳۰به بعد بچه انفجاری رشد میکنه وزن میگیره یکیم ۳۴ هفته تا ۳۶اینا یه سونو رشد دیگه


درکل دوتا سونو یه آز داری باز مهمه دکترت تشخیص بده کدومش لازمتره بری

سونو رشد

۲۸ هفته سونو رشد جنین

یه سونو رشد هست یه ازمایش ..فکر کنم هفته های اخر هم سونو داریم یه دکتر میگه سی هفته یکی میکه ۲۸ هفته یکی هم بالاتر ولی ازمایش ۲۴ هفته به بعده

سونوی رشد بین ۲۸ تا ۳۰ هفته

۲۵هفته سه آزمایش گلوکز داری ۲۸هفته سونو رشد فعلا آزمایش و سونو همین‌دوتاست

دیگه زمانش برسه دکترت بهت میگه ولی اصولا انشاله مشکلی نباشه فقط یه سونو رشد توی ۳۴ هفته داری

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یسنا۵ساله ونورا مامان یسنا۵ساله ونورا ۱۱ ماهگی