دوستان سلام، کالا برگ بچه هاتون گرفتین؟؟؟

۱۰ پاسخ

اره 😍

آره گرفتیم

بله گرفتیم

نه به بچهی منم هنوز ندادن اما به برادر زادم سه روز پیش دادن

نه اسفند گرفتم هنوز نگرفتم😑😑😑

نه هنوزواریزنکردن

مجدد شارژ شده به غیر دفه اول که دادن؟

قبلی گرفتین این جدیده؟؟

نه هنوز نگرفتم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی
مامان آیکان👨‍👩‍👦 مامان آیکان👨‍👩‍👦 ۱ سالگی