۵ پاسخ

اونایی ک سوتغددیه دارن وزنشون کمه

میخوام داستان زندگیمو بزارم به تاپیک های پینترسی درخواست بده🎀🩷

والا من تز بدو تولد هربار ک میبردم بهداشت میگفت وزنش کمه و من اکتفا نکردم و میبردم متخصص میگفت نرماله ولی بخداهمش دل منو آشوب مینداخت که کمبود وزن و سو تغذیه داره،،،، حالا که این مبلغ رو ریختن، دیروز نوبت چکاپ پسرم بود و رفتم ازشون پرسیدم مگه هر سری ب من اینو نمی گفتی الان چرا 500حق یسنا برا بچه من ریختن، گفت نه مشکلی نداره خوبه اونم بهت دادن ب خیلیا اونم ندادن😅گفتم ینی الان بچم همه چیش اوکیه گفت آره خوبه دوست داری برا پول الکی بزنم مشکلی داره گفتم نه خدا نکنه نمیخام گفت خب پس خوبه دیگه فقط یه خورده قدش کمه و دور سرش 😐
اصن نمیدونم چرا آدمایی که سلامت روان ندارن رو توی مرکز بهداشت میزارن آخه، من منطقه 15هستم شاید برا بچه های شمام پیش بیاد گفتم اطلاع بدم که در جریانش باشید

بچه هایی ک سوءتغذیه هستن

برا سوتغذیه ها

سوال های مرتبط