خانمای شیرده
سما بستنی میخورید؟

۴ پاسخ

بله،ب

اره بخور چیزی نمیشه

حیف که رژیمم وگرنه منم مینوشتم بله

الان خوردم
در هفته ۳ مرتبه ای رو میخورم

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۱۱ ماهگی
مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی