زیر ی سال ممنوع
خدا خواهرشوهراتو شفا بده اون بستنی پر از مواد قندی و افزودنی های غیر مجاز برای بچه هست تا دوسالگی🤦🏻♀️
من میدم مشکلی نیست
وا! خله فک کنم
من دیروز در حد نوک قاشق چای خوری دادمش فقط . چون خیلی نگام میکرد ، چیزیم نشد
منم چند باری به دخترم دادم در حد ی قاشق چایخوری
پس شما اونجا چیکار میکردی 5 ماه و 20 روزگی حتما ضرره
اره اسهال میشه دیگه
مامان تبسم جان شما با بچت چه تمرین های میکنید آیا چیزی هم میدین بخوره؟
من که میدم به بچم خخخ
خدا رو شکر تو این وضعیت خواهر شوهر ندارم 😂🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.