۱۱ پاسخ

زیر ی سال ممنوع

خدا خواهرشوهراتو شفا بده اون بستنی پر از مواد قندی و افزودنی های غیر مجاز برای بچه هست تا دوسالگی🤦🏻‍♀️

من میدم مشکلی نیست

وا! خله فک کنم

من دیروز در حد نوک قاشق چای خوری دادمش فقط . چون خیلی نگام میکرد ، چیزیم نشد

منم چند باری به دخترم دادم در حد ی قاشق چایخوری

پس شما اونجا چیکار میکردی 5 ماه و 20 روزگی حتما ضرره

اره اسهال میشه دیگه

مامان تبسم جان شما با بچت چه تمرین های میکنید آیا چیزی هم میدین بخوره؟

من که میدم به بچم خخخ

خدا رو شکر تو این وضعیت خواهر شوهر ندارم 😂🫠

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۷ ماهگی
مامان ببری کوچولو🐯💕 مامان ببری کوچولو🐯💕 ۱۳ ماهگی