۱۰ پاسخ

نه عزیزم
شربت سیتریزین یا نئوتادین فقط

اسپری برای گرفتگیه قطع ابریزش بهترینش سیتریزین هس

شربت بده این برا پیشگیریه

بله شستشو میده کلا باعث میشه ویروس زود از مجرای بینی خارج بشه

منم براش گرفتم امشب قطرشو

اره برامن ک اینجوری بوده

اره عزیزم من برای دخترم همیشه اینو استفاده میکنم آبریزش و قط می‌کنه و بینی رو باز میکنه

سیتریزین بهتره

دو سه روز مرتب ۶ ساعتی بزن براش خوب میشه . اگه دیدی جواب نمیده شربت سیتریزین هم خوبه

بله گلم هم آبریزش قطع میکنه هم اگه گرفتگی داشته باشه باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی