۳ پاسخ

من دکتر بردم دیفن ساده داد برای آبریزش.امپول وداروی چرک خشک و استامینوفن هم داد چون همش تب می‌کنه.امروز دکتر بردم بهتر شد کاش زودتر میبردم

باید دوره اش بگذره
دختر منم از چهارشنبه مریض شده و همچنان آبریزش داره

قطره کلداماریس بیبی عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی