۲ پاسخ

سیتریزن زیاد نده بیشتر برا تب استفاده میشه البته نظر دکترت مهم ببین اون چی میگه
بخور سرد مدام بگیر براش جلو بینیش

قطره سدیم کلراید
قطره بتامتازون یک درصد
من بچم ده ماهش هروقت سرما خورد همینارو میزنم و مدام با فین گیر فینش میگیرم

سوال های مرتبط