مامانا کسی خودش یا بچش سلیاک داشته ؟

۷ پاسخ

چی هست؟

من دارم بدتولد تااللن

سلام عزیزم بچه شما حساسیت به گلوتن داشت؟ علائمش چیا بود

من دارم

یکی از اشناهامون داره

سلیاک دیگه چیه🤔

سلیاک چیه؟

سوال های مرتبط

مامان نویدکوچولو مامان نویدکوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی