۱ پاسخ

سلام خانما . برای سزارین تمام بیهوش بهتره یا بی حسی از کمر؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته چهارم بارداری