قندم بالایه بچها؟

تصویر
۶ پاسخ

احتمالا دارو میدن

آره عزیزم یه ذره بالاست
منم تو هفته شما که آزمایش دادم بالا بود که حتی بهداشت گفت شاید مجبور بشی انسولین بزنی ولی من واقعا همه شیرینی جات رو حذف کردم و بعد یه ماه رعایت شدید قندم خیلی اومد پایین که خودم تعجب کردم

سلام .عزیزم .کجا آزمایش دادی ؟هزینه اش چقدر شد

رعایت کنی میاد پایین منم لب مرز بود کیک شکلات نخورم اومد پایین کدو اینا بخور برای من مرحله دوم اومد پایین

اینم دومیش

تصویر

لب لب مرزه
احتمالا دارو بدن بهت

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا ۸ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بهارباران عمران مامان بهارباران عمران روزهای ابتدایی تولد
مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 ۱۲ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱ ماهگی
مامان 💙Lyam مامان 💙Lyam هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی