خانما قندم بالایه ؟چقدر باید باشه؟

تصویر
۴ پاسخ

قندناشتات طبیعیه اون دوتابالاهستن

قندیکساعته ودوساعتت بالاست عزیزم یکساعته بایدکمتراز۱۴۰باشه که مال تو۱۵۵هست قنددوساعته بایدکمتراز۱۲۰باشه ک مال تو۱۴۵هست

باید رعایت کرد
قند رو اصلا نمیشه رعایت کرد

خانما ☹️😔

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی روزهای ابتدایی تولد