۳ پاسخ

نگرانی نداره رعایت کن ایشالله پایین میاد

قند بعد غذات بالاس عزیزم ،باید زیر ۱۲۰ باشه

سلام مامانی
سیسمونی میفروشم‌با قیمت فوق العاده
تب سنج -شیر دوش -شیشه شیر -لباس و… هر چی بگی تو کانالم هست
حتی اگ نخریدی یه سر به کانالم بزن پشیمون نمیشی
کانال روبیکام
Melikakidss

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا ۸ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی روزهای ابتدایی تولد