مامانا یکی آزمایش منو ببینه قندم بالایه یان

بارداری زایمان

تصویر
۳ پاسخ

قندت خوبه ولی کم خونی داری انعقاد خونتم یکم بالا در اومده آسپرین یا هپارین مصرف میکنی ؟

نه قندت اوکیه

قندت خوبه ولی کم خونی داریا

سوال های مرتبط

مامان نورا ونویان مامان نورا ونویان ۳ ماهگی
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی
مامان یدونه💖 مامان یدونه💖 ۲ ماهگی
مامان دوتا فسقل مامان دوتا فسقل ۴ سالگی
مامان گندم🌾🤍✨️ مامان گندم🌾🤍✨️ ۱۲ ماهگی
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان Diar👶🏻🩵 مامان Diar👶🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی