قندم بالایه؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

قند سه ساعتتم بالاس عزیزم

قند ناشتا بالاس عزیزم حتما به دکتر نشون بده ازمایش رو
خیلی بالا نیس احتمالا باید رژیم غذاییت رو رعايت کنی

اره عزیزم بالاس

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان بهارباران عمران مامان بهارباران عمران روزهای ابتدایی تولد
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۷ ماهگی