بچه ها فشار 126 با عدد85 بالایه؟

۵ پاسخ

نه خوبه

نه خوبه عادی ترین ۱۲روی ۸هس

اره عزیزم یکم بالاست دیاستولیک 8ونیم ی کوچولو زیاده، دوقاشق آبغوره بخور

قبلا فشارت چند بود؟ اگه همیشه تقریبا همینجوریه ک خوبه
من خودم فشارم همیشه ۱۱ یا ۱۰ هست و برای من نرماله

نه عزیز میشه 12 روی 8

سوال های مرتبط

مامان نورا ونویان مامان نورا ونویان ۳ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۲ ماهگی
مامان نور مامان نور ۱ ماهگی