تورو خدا بگین برای معده درد چی بخورم؟

۱۳ پاسخ

فاموتیدین بخور ..

مال قرصایی هست ک میخوری

خیار با پوست

وایی گفتی خواهر این سوزش معده کلافه ام کرده میگن توی اين هفته من بچه داره مو درمیاره واسه همینه که سوزش معده میگیرم

من شنیدم سیب زمینی رنده بزنی دوتا قاشق آبش بگیری بخوری راحت میشی امتحانکن

من پنتوپرازول دکتر بهم داده

من که موردممممممممممممممم تو هفته های شما خیلی بد بودددد نمی‌تونستم تکون بخورم دارو هم خوردم بیفایده بود دیگه بعد یه دو هفته خودش کلا خوب شد

شربت معده بگیر بخور

فاموتیدین.

سلام با پزشکت مشورت کن

من فاموتیدین ۲۰ یا ۴۰ میخورم اروم‌میشه

حجم غذای کمتر بخور 🤗

قرص...

سوال های مرتبط

مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نــیــلا🎀 مامان نــیــلا🎀 ۶ ماهگی
مامان شاهان🤍آیهان🤍 مامان شاهان🤍آیهان🤍 ۵ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری