۶ پاسخ

من ۳ روز اینجور بودم میگفتم الان رحمم در میاد گریه میکردم خواب نداشتم
الانم گاهی دارم ولی خفیف

عزیزم تو هفته های پایین عادی
شما چند هفته ای

من هفته ۷ باداریمه خیلی کمردرد و دل دردم طبیعی هست بیشتر دل دردم درناحیه نافمه

آره یادمه داشتم

منم اینجوری میشم ولی نه زیاد فک کنم طبیعی باشه دردش هم زیاد نیس

من طبق ماما ک گفت ۴هفتم درد پریودی دارم ودرد شدید کمررر میگفت طبیعیه

سوال های مرتبط