۵ پاسخ

نه فقط توی دست

نه عزیزم دوتا واکسن دست راست پای راست

ن عزیزم

نه گلم فقط واکسنه

مه فقط یه دونه اس که دست راست میزنن ام ام ار هست اسمش هیچ علائمی هم بعدش نداره خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی
مامان حامی🫐 مامان حامی🫐 ۱۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی