بفرمایید کاچی 🙂

تصویر
۱۱ پاسخ

نخور گرمه بچت زردی میگیرع

نوش جونت
منم واسه صبحونه خودمون و پسرم درست کردم خیلی چسبید
ولی مال ما رنگش زرد میشه

یه گروه خونی ربط داره تغذیه ربزی نداره

نخور الان هنوز زایمان نکردی ضرر داره زایمان زودرس میگیری

من کاسنی خوردم زردی داشت چرته

عزیزم چرا کاچی میخوری تو بارداری ک کاچی خوب نیست گرمه

تو بارداری ک نباید کاچی بخوری

نوش جان.من که همش می‌خوردم بچم هم زردی نداشت.تازه ماه آخر هم سرپسرم هرشب گرمی می‌خوردم فقط بچم دنیااومد تنش جوش داشت اونم تایکماهگیش خوب شد اصلا زردی نداشت

نوش جان چجوری میپزین من بلد نیستم

نوش جان

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان حسین ورضا💙 مامان حسین ورضا💙 ۱۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۹ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی
مامان گل‌پسر مامان گل‌پسر ۷ ماهگی