کاچی پزون
کاچی خورون‌...

تصویر
۶ پاسخ

من دوست ندارم اما مجبورم نمی‌دونم چجوری بخورم

من خیلی دوس ندارم ،کلا همش دوس دارم بهم بگن چیزی نخور😊

آخ نوش جونتون منم تا یکی دوهفته دیگ‌میخورم چقد دلم میخاد الان بخورم ولی گرمه میترسم دلم میخاد پر ادویه باشه

عزیزم طرز تهیه شو میگی؟

نوش جونتون عزیزم،یه سوال داشتم چون گرمه برای بچه ک خدایی نکرده زردی نگیره بد نیست ؟

به به نوش جان

سوال های مرتبط

مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان حسین ورضا💙 مامان حسین ورضا💙 ۱۴ ماهگی
مامان پرنیا مامان پرنیا ۱۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی