خانما چجوری کاچی میپزین؟؟

۷ پاسخ

همین مواد دارو که گفتم
سه قاشق با یه تکه نبات وزردچوبه وروغن محلی با نصف استکان اب بزار بپزه به روغن که اومد بخور با نون، اینم هم کاچی نون میشه

یه دونه پیاز با روغن محلی تفت بده گوشت گوسفند هم بریز دنبه نداشته باشه، بعد بهش زردچوبه بزن وآب بریز تا بجوشه بعد یک ساعت 6یا7تا آلو خشک بنداز بزار یه ساعت دیگع بپزه، اخر که ابش میخاد خشک بشه بهش یک یا دوقاشق دارو بزن تا به روغن بیاد ونوش جان کن خیلی هم خوشمزه ومقوی هس، بهش میگیم کاچی گوشت

داروش هم بادیون، دارچین، زیره سیاه، تخم شوید، هل، همه رو آسیابش کن

ارد تفت میدم
بهش کنجد و گردو و بادوم پودر شده و رازیانه اسیاب شده اضافه میکنم یکم دیگه تفت میدم بعد بهش ترکیب کره و روغن اضافه میکنم
تو یه ظرف دیگه شربتشو درست میکنم
آب و ترکیب شکر و نبات با دارچین و یا کوچولو گلاب و زعفرون بعد به آردم اضافه میکنم باید تند تند هم بزنی و کم کم شهد اضافه کنی ک گوله نشه بعد میزاری چندتا قل بزنه ک به غلظت فرنی برسه

دستور بدون مغزیجاتش تو همین گهواره هست میتونی از رو دستورش بپزی

منظورت با آرد جوانه گندمه یا نه؟؟

هر کسی جوری درست می‌کنه عزیزم

دستپخت مامانمم دوس ندارم فقط مال مادرشوهرم خوب میشه به سبک اصفهانی ها میپزه آبکیه بهش میگه گداخته بزن تو اینترنت دستور پختش میاد

من هر وقت پختم بد شده

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان هانا👱‍♀️ مامان هانا👱‍♀️ ۶ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی