خانما حرکت اسپرم چقد باید باشه

۳ پاسخ

حرکت اسپرم همسر منم ۳۰ ولی باید ۴۰ باشه دکتر بهش اسپروژن داد . و خودمم قرص ولمن اکسپیشن اگر درست نوشته باشم اسمو براش گرفتم گفتن خیلی خوبه . استروژن روزی صبح و شب میخوره .ولمن ظهر ها . تا ببینم انشاالله نتیجه چی میشه

مال همسرم ۳۰درصده فکرکنم

بستگی به رنج ازمایشگاه داره. بالای ۴۰ درصد

سوال های مرتبط

منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی قصد بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری