.مایع ۱۹۵ زیاده؟
وزن ۱۸۳۰ کمه؟

۳ پاسخ

عزیزم هزینه سونو وزنت چقدشد

دیابت داری؟

مایع خوبش اینه ۸ الی ۱۸ باشه
اگه زیاده چیز شیرین سعی کن زیاد نخوری

دیابت بارداری ک نداری؟
نه وزنش نرماله

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۱ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیکان و هاکان مامان آیکان و هاکان روزهای ابتدایی تولد