تو شیردهی میشه دوغ گوسفند محلی خوزد؟؟؟

۵ پاسخ

نه لبنیات نخور اصلا نفخ داره .

منکه جاریم همش لبنیات گوسفندی میخورد ماشالا بچش ۳۸۰۰ به دنیا اومد الانم حسابی چاقه

زیاد نخور دیگه کم بخور اگه شیرخودتو میدی چون بچه دل درد میگیره
بعد ک اونو خوردی ی لیوان چایی نبات بخور ک دل درد اگه داشت خوب بشه

من تازه زایمان کردم اما پنیر و کره و سیب زمینی اینا میخورم نمیدونم چی خوبه و چی بد😞😞😞

درکل لبنیات زیادش خوب نی ولی یکم بخور

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو🎀 مامان فندق کوچولو🎀 ۳ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی
مامان اروین مامان اروین ۳ ماهگی
مامان سپهری مامان سپهری ۱ ماهگی