۶ پاسخ

با این وجود همچی نفخ داره دیگ تو شیردهی ب فنا میریم😑

خیلی نعخ داره شیر

شیر گاو نخور
چون اکثر بچه ها به پروتئین گاوی حساسیت دارن

اره چرا نتونی

آره اتفاقا برای شیر خودتم عالیه شیرمحلی

نمیدونم من که خوردم از همون اول شیر و ماست بز .امشبم دوغ محلی خوردم😐😐

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان نیارا🧸🤎✨ مامان نیارا🧸🤎✨ ۱۵ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی