بچه هااین جواب ان تی منه چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

انشاالله جواب غربالگری منم اینطوری باشه🥰🥰🥰🥰کاملا سالم

نه خواهر من اصلا تو۴۰۰ میبینی 😐همه در۲۰ هزاره

جواب سونوگرافی در این گزارش به عنوان "نرمال" ذکر شده است. این بدان معناست که نتایج سونوگرافی هیچ ناهنجاری یا مشکلی را در مورد سلامت جنین نشان نمی‌دهد. پارامترهای اندازه‌گیری شده مانند ضخامت نوک بینی (NT)، طول بازو (AL)، و سایر شاخص‌ها در محدوده نرمال قرار دارند. همچنین، خطر ابتلا به سندرم داون (تریزومی 21) و سایر اختلالات کروموزومی بر اساس نتایج سونوگرافی و سایر معیارهای ارزیابی شده، کمتر از حد آستانه در نظر گرفته شده است.

با این حال، توجه داشته باشید که این گزارش به صراحت احتمال ابتلا به سندرم داون را رد نمی‌کند، بلکه تنها بیان می‌کند که بر اساس معیارهای غربالگری، خطر آن کمتر از حد مشخصی است. برای اطمینان بیشتر، ممکن است آزمایش‌های تشخیصی دیگری توصیه شود

عالیه محشر محشر😅

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه ام مامان جوجه ام هفته چهلم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۵ ماهگی
مامان آلبالو مامان آلبالو هفته شانزدهم بارداری
مامان نور چشمم🌱 مامان نور چشمم🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهان و روژان مامان شاهان و روژان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیلگون مامان نیلگون هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی
farzaneh farzaneh قصد بارداری