۳۰هفتمه وزن جنین ۱ و ۴۰۰ هس خوبه یا نه

۳ پاسخ

منم ۱۴۰۰ بود سونو می‌گفت ریزه دکتر خودم گفت نرماله یکم دور شکمش کوچیکه تر بود

عالیه نرمالش تواین هفته 1300حالاواسه شما تپل تره....😘😘

آره خوب

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۶ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری