خانوما تو هفته من وزن جنین 1,420 خوبه؟
۳۰هفتمه

۶ پاسخ

عزیزم من سر دخترم ۳۰ هفته و ۴ روز ۱۴۵۹ بودم بعد گفتن کمه به من لیدی میل دادن نمیدونم کباب گوشت خوردم حلیم کله پاچه مغزیجات وزنش خداروشکر رف بالا

حداقل۲۰۰۰باشه عالیه
یا ۲۱۰۰باید باشع

کمه ۱۸۰۰ یا باید ۱۹۰۰
اینجوری ک من خوندم چیزای مقوی بخور

شما ۲۹هفته ۳روزته در اصل
منم ۲۹هفته و ۲روز بچم وزن نینی۱۵۵۰بود

ی خوردی کمه، گوشت و مرغ و تخم مرغ و اجیل بخور

مال من امروز ۱۷۹۰ بود گفت نرماله

سوال های مرتبط

مامان آنیل✨️🎀 مامان آنیل✨️🎀 ۴ ماهگی
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان حلماسادات🩷 مامان حلماسادات🩷 ۳ ماهگی