سلام بچه ها اصفهان آزمایشگاه نوبل معتبره

۱۲ پاسخ

برادران خوبه

نه خطا داره

برو اریتروژن

نه خاک بر سر خطا داره

اریترون یا میلاد

اریترون سلفری انجام نمیده

نه خطاش بالاس بجاش برو اریترون که دقیق تره

بله آزمایشگاه شریفی خیلی خوبه

نه من ازمایش دادم و ازمایش هام اشتباه بود جوابش کلی استرس و حال بد کشیدم بخاطرش

آره یکی از معتبرترین آزمایشگاهاس

برای فامیل ما خطا داشت و دردسر شد چندسال پیش
من شریفی رو بیشتر قبول دارم سر چهارباغ

اره
میلاد هم خوب معتبره
زود هم جواب میدن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی