بهتره برید آزمایشگاه های ژنتیک اونجا ها دقیق تر و خطاش کمتره
من دوشنبه رفتم ژنوم 14/300 هزینه شد
نوبل نرو کلا چن وقته آزمایشاش خیلی خطا داره برو اریترون عالیه من سلفری اونجا گرفتم،اون موقع6تومن بود حالا بیشتر شده
نوبل ازمایشگا ژنتیت نیس من چون چندلار ازمایشم خطا داشت دیگه اصلا اونجا نمیرم هارمونیک ۱۵
من دکترم گفت برو نوبل هزینش ۱۲۹۰۰
اردیبهشت ماه ازمایش دادم
برو ژنوم
من دو سال پیش رفتم ۵ تومن خوب بود الان نمیدونم
نوبل نرو خطا داره . من سر بچه اولیم رفتم خیلی ترسیدم خطا داشت .. اریترون برو
من سلفری رفتم نوبل پارسال حدود۸تومن شد
راضی بودم
من انتی رفتم نوبل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.