۵ پاسخ

منم رفتم ۲۲ دی جوابش گفت ۱۴ روز نمیدونم

من چون ازشهرستان میرم فقط تلفنی حرف زدم
شنبه میرم آزمایش بدم
انشالله بعدظهر ساعت ۶یا۷

چقد دادین؟

من واسه تعیین جنسیت میرم

قراره شنبه برم

سوال های مرتبط

مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 مامان Diyar⚽🌈🚗🍭 ۵ ماهگی