سلام آب دور بچه ۲۴خطرناکه؟؟؟

۸ پاسخ

بین ۸تا۲۴بایدباشه

واسه من 20 بود خیلی مواظبت کردم شده 17

سلام عزیزم خوبی
منم رفتم سونو گفت اب دور جنین24
چیکار کردین شما پایین اومده

منم همینجوری بودم شیرینی جات رو حذف کردم کلا فقط خرما می‌خوردم سر یه ماه مایع دور جنین کاملا طبیعی شد

برا شما زیاده
برا من میگن کمه
بیا انتقال بده دوتا مون اوکی شیم😂😐

چه اتفاقی میوفته اگه زیاد باشع؟؟؟؟

مصرف قند و به نزدیک صفر برسون چیزای شیرین نخور عزیزم بزار بیاد به پایین ۲۰

اره خیلیه. مایعات خیلی کم بخور بیاد پایین

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان مامان قندی😍 مامان مامان قندی😍 ۷ ماهگی
مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۱۲ ماهگی
مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان مژده خدا😍 مامان مژده خدا😍 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه پناهی مامان فاطمه پناهی ۱۲ ماهگی