۴ پاسخ

شیرینی جات نخور مایعات و میوه کم بخور

زیاده من ۷ شده میگن کمه

اره زیاده
مایعات و اب رو کم کن
شیرینیجات هم حذف کن
دکتر هم برو شاید دادویی چیزی داد یا بستری کردن

اره کمه

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان دریا و دوقلوها مامان دریا و دوقلوها هفته دوازدهم بارداری