۹ پاسخ

ن عب نداره

درخواست دوستی بده لطفا

هیچ اشکالی نداره عزیزم نوش جانت

دوغی ماستی چیز خنکی بخور
شله زرد گرمه

یه پیاله اشکال نداره ولی یشتر نه

شله زرد خوب نیس زعفرون غلیظ داره

عیبی نداره اگ زیاده روی نکنی چون تو شعله زرد زعفرون خطر داره

نوش جانم

شعله چیه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🥺 مامان تو دلی 🥺 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آران وآرکان مامان آران وآرکان ۵ ماهگی