خانما شما آزمایش انومالی رو دادین چقدر شد

۱۵ پاسخ

۳ تومن🫥

سونو انومالی خودم چند روز پیش دادم باطول سرویکس دومیلیونوسیصدوپنجاه

قبل عید آزمایش دادم شد ۲ تومن

ازمایشش ۱۷۰۰ سونوش ۱۸۰۰ ولی قبل عید دادم بعد عید همه‌چی دوبرابر شد

3 تومن

۲ میلیون و ۹۰۰ شد 🤕🤒

3 میلیون 🤦🏻‍♀️

من زنگ زدم پرسیدم کف سونو که بیمه تکیمیلی هم قبول نمیکنیم نزدیک ۲ تومن حالا چقد بشه خدا داند

تو پاکدشت ۱۲۰۰با بیمه گفت ۸۰۰ هنوز نرفتم برای دوهفته دیگ

برا من آزمایش که نداشت
سونو بود فقط
حدود ۴ تومن
۳۸۰۰ اینا

۳ تومن با بیمه تکمیلی ۳۰۰

آزمایش یا سونو؟

من پرسیدم گف ۱۱۰۰خوردی ای شنبه میخام برم قبل عید۷۰۰بود

۱۸۰۰شد

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری