خانما شما آزمایش انومالی رو انجام دادین؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

آزمایش نداره فقط سونو

ازمایش ننوشته فقط سونو

بله عزیزم

من همین الان اومدم از آزمایش آنومالی

دکترم گفت هجده هفته برو دقیق باشه زودتر ممکنه خطا داشته باشه ۱۶ این ماه نوبت گرفتم

اره

مگه آزمایشم داره🫠

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری