خانما دلیل معده دردچیه؟چیکارکنم خوب بشم؟

۵ پاسخ

لاکسی ژل

اره غذا نفخ دار نخور من عرق نعنا استفاده میکنم

من دکترم قرص معده داد ناشتا میخورم

هیچ راهی نداره جز غذا ب وعده های بیشتر حجم کمتر خورده شه و تحمل فشاری ک بچه بهش میاره بخاطر اونه حتی با خوردن دولیوان اب درد میگیر

بچه بزرگ میشه به معده‌ات فشار میاره. غذاهای نفاخ و حساسیت زا و ادویه زیاد نخور. غذاهاتو کم بخور وعده زیاد

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان شایلین مامان شایلین ۱ ماهگی