معده درد دارم 😔
چی بخورم خوب بشم؟
شنبه نوبت دکتر دارم

۴ پاسخ

شربت لاکسی ژل یا قرص فاموتیدین

عزیزم دکتر ب من شربت المینیوم جی داد و قرص فاموتیدین ۴۰ بعدشام اما من چون اسید معدم زیاده قبل شام میخورم واقعا تاثیر داره شماهم با دکتر صحبت کن تا ی قرص تجویز کنه برات

فماتدین ۲۰یا،۴۰دکتر بهم گفته ایراد ندارد تو حاملگی

دمنوش نعنا

سوال های مرتبط

مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وچهارم بارداری