۱۳ پاسخ

ببخشید ولی گ خورد ک این حرف رو زد
من ۶ تا خواهر برادر قبل خودم دارم ک زمان قدیم شیر گاو خوردن الان هیچیشون مثل گاو نیس😂

خدا ازتون راضی باشه از حرفاتون انرژی گرفتم واقعا ممنونم از همتون داشتم دیوونه میشدم

وا چه حرفا اتفاقا شیر خشک کامله بده بهش .
من با شیر خشک بزرگ شدم .
دخترمم هم شیر خشک خورده هم مادر پسرمم همینطور .

وای بهداشتیا کلا فقط بلدن استرس بدن ولشون کن بابا

والله ما باشیر گاو بزرگ شدیم الانم چندین میلیون نفر دارن با شیرخشک بزرگ میشن بچه ها

عزیزم اصلا به حرف هیج کس گوش نده خودتم اذیت نکن
من سر بچه اول سر شیر دادن اذیت شدم یه جوری کردن که نه می‌تونستم خودم شیر بدم نه شیر خشک بدم کلا دوست دارن بعضی ها تو کار همه دخالت کنن تو خوب باشی حال بچه ات خوبه حال زندگیت خوبه

منم مثل توام مادرشوهرم برگشته بهم میگه من هرجا برم میگم تو از دستی به بچت شیر ندادی

واح چ حرفا میزنن والا من هرررررچی دکتر زنان دیدم شیر خشک ب بچش داده تو شیر خودت ممکنه یچیزایی نباشه ولی شیر خشک تموم مواد مورد نیاز بچه رو داره وقتی نمیتونی دلیلی نداره احساس گناه کنی

عزیزم وقتی خودت حالت بده چه جوری میخوای به بچت برسی این که بزرگ ترین خیانته، به ادما توجه نکن ، بری تو دلشون میبینی هیچ دوس ندارن زندگی‌کنی ، هر چی صلاحته رو انجام بده شیر خشک مارک خوب بگیر خوب هم بزرگ میشه هیچ چی‌مهم تر از تصمیم تو نیس

اهمیت نده بابا وقتی شرایط شیر دادن نداری خیانت چیه

زره زیادی زده اهمیت نده
بهداشتیا خودشون گاون😐

واااا خصلت گاو چیه 😂😂 یعنی ماها که از بچگی شیر خشکی بودیم گاو شدیم 🤣

خودمم افسردگی بعد اززایمان گرفتم دارم میمیرم از استرس

سوال های مرتبط

مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
خانومایی که به بچتون هم شیرخشک میدین هم شیر خودتون رو ترتیب شیر دادنتون چطوریه ؟ من حس میکنم ترتیب شیر دادنم غلطه.
من اوایل شیرم خیلی کم بود از ۱۰روزگی به بعد شیرخشک آپتامیل هم دادم به دخترم .
شیرم رو به زور لاکتاول و رازیانه زیاد کردم .
الان هم شیرخودمو میدم هم شیر خشک . ولی شیر خودم رو کمتر میدم بهش چون حس میکنم بیشتر از دو بار در روز سینه هام شیر ندارن .
پس بیشتر شیر خشک میدم و بینش که میبینم گشنه هست دوباره شیر خودمو میدم .
ولی شیر خودم حس میکنم سیرش نمیکنه بچه رو چون نیم ساعت الی ۱ساعت بعدش دوباره شیر می‌خواد و اون موقع شیر خشک میدم بهش تا سیر بشه .
الان که ۳۵ روزشه تقریبا هر دو ،دو و نیم ساعت یه بار ۶۰الی ۷۰ تا شیر خشک میدم بهش . ببینیم بینش گشنه هست شیر خودمو میدم .
شبا ۱۲،۳،۶ این ساعتا بیدارمیشه .شیرخشک میدم این ساعتا .
۸و ۱۰که شیرم خیلی زیاده شیر خودمو میدم .
۱۲به بعد هم هر ۲ و۲.۳۰ساعت یه بار شیرخشک میدم و بینش گشنه باشه شیر خودمو .
عصرا تا ۱۲ هم ببینم شیرم زیاده یه وعده کلا شیر خودمو میدم .
چطوره اینطوری ؟ هر کاری میکنم نمیتونم شیر خودمو زیاد کنم ، شیرخشک رو کم .چون خسته میشم وقتی شیرخودمو میدم و میبینم سیر نمیشه .