۴ پاسخ

غلط کرده بهداشت!! مگه بچه های شیر خشکی چی کم دارن از بچه هایی ک شیرمادر میخورن!؟ همه نوع ویتامینو مکملی ک بچه احتیاج داره تو شیرخشک هست، اصلا عذاب وژدان نداشته باش، تغذیه تو درست کن شاید شیرت بهتر شد، حلیم بخور، اب پرتقال بخور، عرق شنبلیله بخور، اگرم بیشتر نشد ک شیرخشک اصلا چیز بدی نیست! نوش جونش

اولاً چرا به بهداشت گفتی شیر خشک میدی😁
عزیزم شغل اونا اینه به منو شما بگن شیر مادر بدیم اما خودشونم به بچشون شیر خشک دادن🤭
دوماً وقتی شیرمون نمیاد چیکار کنیم، خودمونو بکشیم.
منو خواهرم شیرمادر خوردیم اما برادرم شیرخشک داداشم دانشگاه خواجه نصیر رتبه زیر 100بود من دانشگاه آزاد😁
پس هیچ ربطی نداره.
با خیال راحت و بدون عذاب وجدان شیرخشک بده.
مهم سلامتی کوچولو هست.

وقتی نمیاد چیکار کنی اصلا اینجوری فک نکن این همه بچه شیر خشک میخورن چیزی هم کم ندارن ب تغزیت برس فکرو خیال و استرس هم شیرو کم میکنه ب حرفای اونایی هم که تو بهداشتن اهمیت نده چیزی حالیشون نیس عذاب وجدانم نداشته باش🥰

قطره شیر افزا بگیر بخور ،تغذیه هم مهمه کاهو،میوه،مایعات،چای کم رنگ کمک میکنه

سوال های مرتبط