غلط کرده بهداشت!! مگه بچه های شیر خشکی چی کم دارن از بچه هایی ک شیرمادر میخورن!؟ همه نوع ویتامینو مکملی ک بچه احتیاج داره تو شیرخشک هست، اصلا عذاب وژدان نداشته باش، تغذیه تو درست کن شاید شیرت بهتر شد، حلیم بخور، اب پرتقال بخور، عرق شنبلیله بخور، اگرم بیشتر نشد ک شیرخشک اصلا چیز بدی نیست! نوش جونش
اولاً چرا به بهداشت گفتی شیر خشک میدی😁
عزیزم شغل اونا اینه به منو شما بگن شیر مادر بدیم اما خودشونم به بچشون شیر خشک دادن🤭
دوماً وقتی شیرمون نمیاد چیکار کنیم، خودمونو بکشیم.
منو خواهرم شیرمادر خوردیم اما برادرم شیرخشک داداشم دانشگاه خواجه نصیر رتبه زیر 100بود من دانشگاه آزاد😁
پس هیچ ربطی نداره.
با خیال راحت و بدون عذاب وجدان شیرخشک بده.
مهم سلامتی کوچولو هست.
وقتی نمیاد چیکار کنی اصلا اینجوری فک نکن این همه بچه شیر خشک میخورن چیزی هم کم ندارن ب تغزیت برس فکرو خیال و استرس هم شیرو کم میکنه ب حرفای اونایی هم که تو بهداشتن اهمیت نده چیزی حالیشون نیس عذاب وجدانم نداشته باش🥰
قطره شیر افزا بگیر بخور ،تغذیه هم مهمه کاهو،میوه،مایعات،چای کم رنگ کمک میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.